Gáááz!

Lófasz,
oppardon, szerveroldali hiba a betöltés közben — próbálkozzon meg az oldal frissítésével!

kklóóór

kabai lóránt naplója
— énblog, de tényleg.


Wikipédia Facebook twitter ustream YouTube formspring.me — kérdezz! formspring.me — kérdezz!


legújabb bejegyzések
korábbiak
új kommentek


avasi keserű

kocka és a haverok — a comic strip-sorozat a KULTer.hu portálon folytatódik

klór

vakk


kérdezz

hol a mikor?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

új kommentek

  • klór: Ahogy mondja, drága kolléga, ahogy mondja. (2014.02.15. 12:09) szerelem
  • de én: Nagy munka lehetett, három–négy éven át... (2014.02.15. 10:13) szerelem
  • de én: Ez az egyik legkedvesebb Kemény István-versem. (2013.01.20. 14:57) Kemény István: A vak filozófus és a zajok
  • klór: @Luna Littlewood: Olyannyira az kívánkozik id... (2012.12.31. 07:37) Zéró
  • Littlewood: A pennyroyal tea igen fájdalmasan gyomorbeteg... (2012.12.31. 07:33) Zéró
  • de én: Hogy kerül Budapest vérképe az atlaszra? (2012.12.16. 00:01) Fénytelen érv
  • Judit Lingon: Te is megint ezzel a rozsdával jösz. :-) (2012.10.18. 11:59) Annak, akit
  • Utolsó 20

témák

címkefelhő

cc licenc 2.5

Creative Commons Licenc

Charles Bukowski: a telefon

2010.04.25. 17:26 k.kabai l.

egy telefonhoz sosincs késő,
de mindig túl késő van az egyre több és több híváshoz
emberektől, akik át akarnak jönni beszélgetni,
emberektől, akik depressziósak,
emberektől, akik magányosak,
emberektől, akik nem tudnak mit kezdeni
az idejükkel.
nem vagyok fasz, próbálok segíteni, tanácsot adni,
támaszt nyújtani,
de egyre több hívás jön,
egyre több és több,
és a telefonálók nem veszik észre, hogy
nekem is vannak
problémáim.
és még ha nincsenek
is,
szükségem van
néha arra,
hogy egyedül legyek, csend legyen és
ne csináljak semmit.
így a minap,
depressziós és magányos emberek sok napnyi hallgatása után,
akik mind tőlem vártak vigasztalást,
csak hevertem,
gyönyörködtem a mennyezetben,
amikor a telefon megszólalt.
fölvettem és azt mondtam,
„figyelj, bármi bajod van, vagy bármit akarsz,
nem tudok segíteni.”
pillanatnyi csend után,
bárki is volt, letette.
azt hittem, megmenekültem.
elszundítottam, talán egy órácskára, amikor a telefon
újra csörgött és fölvettem:
„bármi bajod van,
nem segíthetek!”

„Mr. Chinaskival beszélek?”

„igen.”

„Helen vagyok a fogorvosi
rendelőből. emlékeztetni szeretném,
hogy holnap délután
3:30-ra van
időpontja.”

mondtam neki,
hogy ott leszek.
 

Szólj hozzá!

témák:  telefon vers fordítás bukowski

A bejegyzés trackback címe:

https://kkloor.blog.hu/api/trackback/id/tr651950494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása