Gáááz!

Lófasz,
oppardon, szerveroldali hiba a betöltés közben — próbálkozzon meg az oldal frissítésével!

kklóóór

kabai lóránt naplója
— énblog, de tényleg.


Wikipédia Facebook twitter ustream YouTube formspring.me — kérdezz! formspring.me — kérdezz!


legújabb bejegyzések
korábbiak
új kommentek


avasi keserű

kocka és a haverok — a comic strip-sorozat a KULTer.hu portálon folytatódik

klór

vakk


kérdezz

hol a mikor?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

új kommentek

  • klór: Ahogy mondja, drága kolléga, ahogy mondja. (2014.02.15. 12:09) szerelem
  • de én: Nagy munka lehetett, három–négy éven át... (2014.02.15. 10:13) szerelem
  • de én: Ez az egyik legkedvesebb Kemény István-versem. (2013.01.20. 14:57) Kemény István: A vak filozófus és a zajok
  • klór: @Luna Littlewood: Olyannyira az kívánkozik id... (2012.12.31. 07:37) Zéró
  • Littlewood: A pennyroyal tea igen fájdalmasan gyomorbeteg... (2012.12.31. 07:33) Zéró
  • de én: Hogy kerül Budapest vérképe az atlaszra? (2012.12.16. 00:01) Fénytelen érv
  • Judit Lingon: Te is megint ezzel a rozsdával jösz. :-) (2012.10.18. 11:59) Annak, akit
  • Utolsó 20

témák

címkefelhő

cc licenc 2.5

Creative Commons Licenc

Ismerkednél? Én nem.

2009.10.16. 08:36 k.kabai l.

Tegnap reggel a következő levél várt a network.hu-s oldalamon (ahol az Oroszország Klub tagja vagyok egyébként):

Címzett(ek): k.kabai lóránt (kkl)
Dátum: ma 2:15
Tárgy: rachaelwilson2@yahoo.com

my dearest one! greetings to you,my name is RACHAEL,i am a lady and i am 24 years old.I hope this mail will find you well & healthy and I hope we can established a relationship since we are meeting here for the first time,I have gone through a profile at(network.hu)that speaks good of you on this site: I was impressed when i saw your profile and decide to communicate with you. It is my desire to know you, I like honesty, trust, love, caring,truth,& respect, I have all this qualities in me, kindly respond to me through my private mail box (rachaelwilson2@yahoo.com) so we can know our self better. respect is the key for understanding and tolerance among human beings. I hope to read from you if your are also interested. Then i will send my pictures to you and i wish to see yours picture too.thanks and hoping to hear from you soonest in my yahoo id and remain bless. miss RACHAEL.please reply me via my personal email(rachaelwilson2@yahoo.com)

drága volt! üdvözlet neked, az én nevem Rachael, én egy hölgy vagyok 24 éves old.I remélem az e-mailről talál, jól érzi magát és egészséges, és remélem tudunk kapcsolatot alakított ki, mivel vagyunk itt adnak találkozót egymásnak az első alkalom, én ment keresztül profilja a (network.hu), hogy beszél, kedves, ezen az oldalon: Nagy hatással volt rám, amikor láttam a profiljában, és úgy döntenek, hogy kommunikáljon veled. Ez a vágyam, hogy tudod, én szeretem az őszinteség, a bizalom, a szeretet, a gondoskodás, az igazság, és kapcsolatban van mindez minőségek nekem, kedves válaszoljon nekem az én privát postaládám (rachaelwilson2@yahoo.com), így tudunk ismeri a saját jobb. tekintetében a kulcs a megértés és tolerancia emberek között. Remélem, olvasni, ha az is érdekel. Akkor küldöm neked a képeimet, és szeretném látni, hogy a tiéd képet too.thanks és abban a reményben, hogy hallani rólad mielőbbi in my yahoo id, és továbbra is áldja. miss RACHAEL.please válasz meg ez alapján a személyes e-mail (rachaelwilson2@yahoo.com)

Nos, nem kis figyelmesség vehető észre abban, hogy az üzenet küldője még magyarra is lefordította mondandóját, nyilván nem lehetek kellőképp hálás ezért.

Na de most komolyabban: ha valaki van olyan hülye, hogy visszaír (ettől való félelmemben nem linkeltem be az email-címet), akkor kiváló dolgozóként egy létező címmel, egy újabb használható tétellel gazdagít egy olyan adatbázist, melyet aztán spamek kiküldésekor fognak elővenni az erre kiképzett programok (ahogyan nyilvánvalóan egy ilyen robot „tekintette meg” a profilomat és írt nekem.)

S bár mindig is megvolt bennem az ősi, talán megmagyarázhatatlannak tetsző idegenkedés az ismerkedésektől, és íme, most egyfajta igazolást is találtam; két dolog miatt tettem ezt ide. Egyfelől van valami hihetetlen báj a fordítóprogramok által létrehozott szövegekben (lásd például az egy fordítógép bájai című versemet), másrészt meg nemrég találkoztam a F.A.U.S.T. nevű projekttel, akinek van türelme, kedve némi robotbosszantáshoz, csatlakozhat.
 

Szólj hozzá!

témák:  spam nem network.hu ismerkedni f.a.u.s.t.

A bejegyzés trackback címe:

https://kkloor.blog.hu/api/trackback/id/tr31452767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása