Gáááz!

Lófasz,
oppardon, szerveroldali hiba a betöltés közben — próbálkozzon meg az oldal frissítésével!

kklóóór

kabai lóránt naplója
— énblog, de tényleg.


Wikipédia Facebook twitter ustream YouTube formspring.me — kérdezz! formspring.me — kérdezz!


legújabb bejegyzések
korábbiak
új kommentek


avasi keserű

kocka és a haverok — a comic strip-sorozat a KULTer.hu portálon folytatódik

klór

vakk


kérdezz

hol a mikor?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

új kommentek

  • klór: Ahogy mondja, drága kolléga, ahogy mondja. (2014.02.15. 12:09) szerelem
  • de én: Nagy munka lehetett, három–négy éven át... (2014.02.15. 10:13) szerelem
  • de én: Ez az egyik legkedvesebb Kemény István-versem. (2013.01.20. 14:57) Kemény István: A vak filozófus és a zajok
  • klór: @Luna Littlewood: Olyannyira az kívánkozik id... (2012.12.31. 07:37) Zéró
  • Littlewood: A pennyroyal tea igen fájdalmasan gyomorbeteg... (2012.12.31. 07:33) Zéró
  • de én: Hogy kerül Budapest vérképe az atlaszra? (2012.12.16. 00:01) Fénytelen érv
  • Judit Lingon: Te is megint ezzel a rozsdával jösz. :-) (2012.10.18. 11:59) Annak, akit
  • Utolsó 20

témák

címkefelhő

cc licenc 2.5

Creative Commons Licenc

Nyom

2011.08.05. 11:34 k.kabai l.

Tavaly november vége felé, egy vasárnap délutáni laza ejtőzés során volt egy elég rohadt álmom, hirtelen zuhantam bele, elnyelt az örvénye — majd már az ébredés felé haladva, de még félálomban rettegtem, mi van, ha tényleg úgy van, csak a tudatom egész egyszerűen kiszorította magából; egy elhárító mechanizmus révén, szimpla eltagadással kiürítette agyam az emlékét is, mert nem bírtam megbirkózni vele, hogy álmomban azért előtörjön, és igenis ébredjen fel a bűntudatom, mert elkövettem valamit… Még akkor leírtam, és természetesen féltem tőle — nemrég újra elolvastam, s zártam is be azonnal a geci álom gyilkossággal.doc nevű fájlt (melyet mindjárt örömmel fogok véglegesen törölni). Most meg már nem tűröm tovább, hogy zsarnokoskodjon fölöttem: elengedem, menjen, hagyjon.

Az álomban is inkább csak emlékképként ködlött fel, hogy valamikor 2009 tavaszán, mintha nem lenne eléggé sötét és zavaros az az időszak már magától is, embert öltem, egy nőt, majd másnap egy férfit, utóbbit sem ismertem, vele távolról végeztem, de fegyverhasználatra nem emlékszem, a nő arca előttem van, de nem ismerős sehonnan sem, az álombeli emlékben egy tó partján ültünk (leginkább az ongai bányatavak egyikéhez hasonlított a környék), megöleltem és megcsókoltam, tudtam, hogy nem sokkal korábban szeretkeztünk is, arcát simogató kezeim a nyakán összefonódtak és egyre szorosabbra záródtak, rám nézett előbb ijedten, de nem kiáltott fel és nem is védekezett, aztán tekintete nyugodttá és megértővé lett, kis mosolyra húzta száját, éreztem, hogy nem hibáztat, sőt megért, lehunyta szemét, csak szorítottam a nyakát nagyon hosszan — aztán rögtön a második, a férfi; mintha semmi bűntudat nem lett volna bennem ezek miatt, itt ez az ocsmány érzés, hogy „semmi” az egész, megtettem, okát sem tudom, miért, majd gyorsan felbuktam félálomba, onnantól jött a rettegés és az önvád, hogy esetleg tényleg ez történt.

De nem, nem történt ilyen, mégis agyon akart nyomni, ahogy befészkelte magát a fejembe, hogy csak azért is lehetségesnek tűnjön föl. De csak ne tűnjék föl ilyenként, ne nyomjon tovább; engedem, menjen, hagyjon.
 

Szólj hozzá!

témák:  bűntudat álom emlékezés emlékrombolás

A bejegyzés trackback címe:

https://kkloor.blog.hu/api/trackback/id/tr773127702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása