Gáááz!

Lófasz,
oppardon, szerveroldali hiba a betöltés közben — próbálkozzon meg az oldal frissítésével!

kklóóór

kabai lóránt naplója
— énblog, de tényleg.


Wikipédia Facebook twitter ustream YouTube formspring.me — kérdezz! formspring.me — kérdezz!


legújabb bejegyzések
korábbiak
új kommentek


avasi keserű

kocka és a haverok — a comic strip-sorozat a KULTer.hu portálon folytatódik

klór

vakk


kérdezz

hol a mikor?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

új kommentek

  • klór: Ahogy mondja, drága kolléga, ahogy mondja. (2014.02.15. 12:09) szerelem
  • de én: Nagy munka lehetett, három–négy éven át... (2014.02.15. 10:13) szerelem
  • de én: Ez az egyik legkedvesebb Kemény István-versem. (2013.01.20. 14:57) Kemény István: A vak filozófus és a zajok
  • klór: @Luna Littlewood: Olyannyira az kívánkozik id... (2012.12.31. 07:37) Zéró
  • Littlewood: A pennyroyal tea igen fájdalmasan gyomorbeteg... (2012.12.31. 07:33) Zéró
  • de én: Hogy kerül Budapest vérképe az atlaszra? (2012.12.16. 00:01) Fénytelen érv
  • Judit Lingon: Te is megint ezzel a rozsdával jösz. :-) (2012.10.18. 11:59) Annak, akit
  • Utolsó 20

témák

címkefelhő

cc licenc 2.5

Creative Commons Licenc

Paratézis

2011.06.26. 11:17 k.kabai l.

Épp arra gondoltam tegnap késő délelőtt, talán óvatosabban kellene az ördöggel operálnom, mint azt az elmúlt napokban-hetekben tettem; és ekkor érkezett egy levél: arra kértem a szöveggyáras fiatalokat az évad végén, hogy írjanak (névtelenül) értékelést a féléves munkámról, melyeket egyikük összegyűjt, s elküld nekem — ezek jöttek meg (pontosabban csak három), betűhíven idemásolom az egyik bevezetését (az értékelést magát nem), mert elég pontosan illeszkedik mindahhoz, ami itt megjelent mostanság.

Ha szigorúan külső alapján nézzük Lórit, elég démonian néz ki. Sőt, ha az ördög emberi alakot öltene, biztos vagyok benne, hogy úgy nézni ki, mint ő. Szerencsére (vagy sajnos) ezt a viselkedése nem támasztja alá, ugyanis elég rendes fazon, bár lehet, hogy pont így álcázza magát. Nem tudom mikor ismerkedtek meg Zömével, de van egy olyan elméletem is, hogy Zöme, amikor fiatal korában sátáni tanokkal foglalkozott, véletlen megidézte Lucifert, aki Lóri képében kelt életre (gyanús, hogy mindkettő neve L-el kezdődik, ráadásul a Lucifer fényhozót, míg a Lóránt dicsőséget jelent, ami két fogalom elég szorosan kapcsolódik)..

Milyen régen mondtam, hogy nókomment.
 

2 komment

témák:  idézet ördög szöveggyár

A bejegyzés trackback címe:

https://kkloor.blog.hu/api/trackback/id/tr313013549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása