Gáááz!

Lófasz,
oppardon, szerveroldali hiba a betöltés közben — próbálkozzon meg az oldal frissítésével!

kklóóór

kabai lóránt naplója
— énblog, de tényleg.


Wikipédia Facebook twitter ustream YouTube formspring.me — kérdezz! formspring.me — kérdezz!


legújabb bejegyzések
korábbiak
új kommentek


avasi keserű

kocka és a haverok — a comic strip-sorozat a KULTer.hu portálon folytatódik

klór

vakk


kérdezz

hol a mikor?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

új kommentek

  • klór: Ahogy mondja, drága kolléga, ahogy mondja. (2014.02.15. 12:09) szerelem
  • de én: Nagy munka lehetett, három–négy éven át... (2014.02.15. 10:13) szerelem
  • de én: Ez az egyik legkedvesebb Kemény István-versem. (2013.01.20. 14:57) Kemény István: A vak filozófus és a zajok
  • klór: @Luna Littlewood: Olyannyira az kívánkozik id... (2012.12.31. 07:37) Zéró
  • Littlewood: A pennyroyal tea igen fájdalmasan gyomorbeteg... (2012.12.31. 07:33) Zéró
  • de én: Hogy kerül Budapest vérképe az atlaszra? (2012.12.16. 00:01) Fénytelen érv
  • Judit Lingon: Te is megint ezzel a rozsdával jösz. :-) (2012.10.18. 11:59) Annak, akit
  • Utolsó 20

témák

címkefelhő

cc licenc 2.5

Creative Commons Licenc

Nyáreleji anzix

2010.06.02. 09:23 k.kabai l.

 Kedves(?) […]1,
szíves üdvözletem küldöm […]2-ről. Az időjárás csodálatos, a szállás kiváló, és az ellátásra sem lehet panaszszavunk. Az éjjel álmodtam veled, biztos mert nem tudtam hová tenni gratuláló leveled, melyben a „végre, végre” érzésem szerint arra vonatkozott, hogy most te „megnyugodtál” — mintha tehát azzal, ameddig eljutottam, semmissé, elfelejthetővé, lényegtelenné válna minden korábbi „dolog”, mintha ezzel „el lenne intézve”. Érdekes elképzelés, meg kell hagyni, de nyilván használható.

Tegnap azt találta mondani […]3, hogy aki túl sokat tud, annak nehéz nem hazudnia. Erre […]4 később úgy válaszolt, hogy ha leírna egy mondatot, és az véletlenül két rímelő sorból állna, az rossz lenne. Valami miatt úgy érzem, mindkettejüknek igaza van és ugyanakkor egyiküknek sem. Ez érthető?

Az álomban pedig próbáltunk beszélgetni, láthatóan zavarban voltál, ahogyan soha nem vagy zavarban — nem tudom, hogyan és miért kerültem abba a konyhába, ahol te épp főzéshez készülődtél, s közben kissé akadozva, majdhogynem dadogva mondtad el, hogy Prágába költöztök, bár egy szót sem tudsz csehül, de nincs is szükséged rá, meg hogy Melinda Melióra lett a lányotok neve, én pedig csak hallgattam, semmit sem kérdeztem, órára, tükörbe, más szemébe nem pillantottam, lakásról, albérletről, macskáról, munkáról, abortuszról sem — de hát, ahogy magad mondtad, ti, nők, nem ismeritek a harcteret, ti magatok vagytok az. De ki kezdte a háborút, ki a versenyt?

Megint vészjóslóan erősek a szelek, képtelenül szürke az égbolt. A fasor csak egy fasor, a kávé csak kávé — a szavak csak szavak. Most már ezt is tudom, mert beláttam, mint TD Beuyst és a nyulat.

Mesélés utánig megtart a tartalék.
 

Szólj hozzá! · 1 trackback

témák:  kép álom anzix

A bejegyzés trackback címe:

https://kkloor.blog.hu/api/trackback/id/tr962050070

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyárvégi anzix 2010.06.02. 09:28:16

Kedves [...]!Szíves üdvözletem küldöm [...]ból. Az időjárás csodálatos, a szállás kiváló, és az ellátásra sem lehet panaszszavunk.Tegnap azt találta mondani [...], hogy aki túl sokat tud, annak nehéz nem hazudnia. Erre [...] később úgy válaszolt, hogy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása